Nederlandse parken?? - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Debbie Vermeij - WaarBenJij.nu Nederlandse parken?? - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Debbie Vermeij - WaarBenJij.nu

Nederlandse parken??

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

23 Maart 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Ik was in mijn vorige bericht nog iets vergeten. We kregen hier in Brazilië een item op tv te zien hoe je tegenwoordig sex zou kunnen hebben in Nederlandse parken zonder dat de politie je stoort. Je moet alleen niet te veel herrie maken en je rommel naderhand opruimen. Het lijkt wel alsof iedere Braziliaan dat gezien heeft want sindsdien krijg ik bij iedere nieuwe ontmoeting de vraag: 'oh, jij komt uit Nederland? Hoe zit het met de parken daar??'
Dus mijn vraag aan jullie is: hoe zit het met de parken daar? Is het echt waar?? Ben zeer benieuwd!!

• 23 Maart 2008 - 15:13

Pa:

Het wordt volgens mij, alleen oogluikend toeggestaan in het Vondelpark in Amsterdam. Verder heb ik er weinig over gelezen, het interresseerde me niet zo.
    Hahahahahahahahahahahahha

• 23 Maart 2008 - 16:17

Priscilla:

Goed nieuws voor de mensen die graag sexen in het park. Vanaf nu zak je gewoon af naar het Amsterdamse Vondelpark want daar zal er niet meer gecontroleerd worden op sex in het openbaar. Baasjes die hun hond laten loslopen daarintegen zullen wel beboet worden. Rampetampen mag wel enkel ‘s avonds en ‘s nachts en uiteraard niet in de buurt van het kinderspeelplein, én je moet nadien wel uw “afval” netjes opruimen. Allen daarheen!

Dusss, beantwoordt dit je vraag?? Maar Beddie, rustig aan hè! ;)

Liefs Pris

• 24 Maart 2008 - 12:15

Arie:

Jij wil vast niet dat ik op je vraag reageer...hahahahaha

gr. Arie

• 30 Maart 2008 - 03:52

Rachelle:

buitenseks is helemaal hot hier! iedereen doet het, en overal!!!! ;) wordt even wennen als je terug komt