Foto's!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Debbie Vermeij - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Debbie Vermeij - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

24 Maart 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn huisgenootje bleek een apparaatje te hebben waarmee ik mijn foto's op mijn computer kan zetten zonder dat ik een kabeltje nodig heb. Dus bij deze: de foto's.

• 24 Maart 2008 - 21:39

Evert:

Heee Debbel... Hoe is het in paradise? Still surviving? Gaat volgens mij helemaal goed komen of niet?! Veel plezier en succes!

Ciao E

• 25 Maart 2008 - 12:55

Pa:

Prachtige foto's. Ik zal ze weer rond laten gaan op m'n werk. Hahahahahaha.

• 25 Maart 2008 - 14:37

Annette:

Jeej!!! Foto's!! Foto's!! Foto's!!

Al mijn collega's hebben ze ook bekeken!! Hahahahahha. (en iedereen zegt dat we op elkaar lijken :O)
    Ziet er goed uit :D

• 30 Maart 2008 - 14:37

Ina Hennephof:

L. Debbie, Vandaag heb ik je foto's bekeken! Prachtig en helemaal mooi dat dat zo kan zonder kabeltje. Die fot met de salamander deed me denken aan Egypte: daar kropen ze tegen de muren van m'n slaapkamer op, niet direct een gezellig idee maar ze hebben me niet aangevallen.
    Wat zal Nederland weer klein zijn straks......
    Het is toch wel een geweldige belevenis en ervaring om in zo'n ver land te zijn! Veel plezier gewenst en sterkte met je project!
    Ina

• 07 April 2008 - 10:09

Redouan:

Hoi Deb,

Heb je die kleine sprinkhaan nu gebombardeerd tot Hagedis. Ik zie er eigenlijk meer een krokodil in.... heel gevaarlijk hoor die handel.

Ik kan niet duidelijk zien op de foto wat jullie aan het eten zijn. Toch niet stiekem die kakkerlak die jou vorige week lastig viel?

• 16 April 2008 - 16:58

Arie:

Hoi Deb.....als je nog in de gelegenheid ben wil jij dan een set mooie muntjes meenemen voor mijn collega

XX Arie