heel kort - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Debbie Vermeij - WaarBenJij.nu heel kort - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Debbie Vermeij - WaarBenJij.nu

heel kort

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

16 April 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Lieve allemaal,

Een heel klein berichtje van mij om te laten weten dat ik nog leef en dat het goed gaat. Ik heb op het moment niet heel veel te melden, behalve dan dat ik het erg naar mijn zin heb. Ik ben lekker druk met mijn onderzoek en mijn vrijwilligerswerk en de tijd vliegt voorbij!
Ik zal proberen om binnenkort wat uitgebreider te schrijven maar ik zal voor nu in ieder geval wat foto’s plaatsen.

Dikke kus,
Debbie



  • 17 April 2008 - 16:31

    Shell:

    hey Deb,
    beter dat je het zo naar je zin hebt dat je geen tijd hebt om te typen! great!
    je staat ook genietend op de foto ('s). Ik zou zeggen : keep enjoying en de verhalen horen we later wel.
    kus
    Shell

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2008

Nordeste

16 April 2008

heel kort

24 Maart 2008

Foto's!!

23 Maart 2008

Nederlandse parken??

22 Maart 2008

Allemaal beestjes...
Debbie

Actief sinds 16 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 11263

Voorgaande reizen:

03 Februari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: